گروه طراحان وب ایجکس2014

طراحی سایت ارزان-طراحی سایت-طراحی سایت حرفه ای -سئو -سئو حرفه ای -پشتیبانی سایت

گروه طراحان وب ایجکس2014

طراحی سایت ارزان-طراحی سایت-طراحی سایت حرفه ای -سئو -سئو حرفه ای -پشتیبانی سایت

طراحی سایت ارزان-طراحی سایت-طراحی سایت حرفه ای -سئو -سئو حرفه ای -پشتیبانی سایت

۲۵ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

حاملگی و بررسی بیماری قلبی

حاملگی و بررسی قلب

در کدام حاملگی ها نیاز به بررسی قلب جنین میباشد؟

کسانی که دارای مشکل زمینه ای خاصی هستند مثل ناباروری وعلل مشابه ، بصورت مصنوعی حامله میشوند و معمولا در طی حاملگی تحت درمان دارویی نیز میباشند
لذا این گونه مادران حامله وتمام کسانی که حاملگی انها پر خطر بوده ویا احتمال بروز مشکل در طی حاملگی ویا بعد از تولد میباشد جهت بررسی واکو قلب جنین به فوق تخصص بیماریهای قلب جنین وکودک معرفی میشوند
حاملگی های نیازمند اکو جنین بشرح زیر میباشند:

۱.بیماری مادر زادی قلبی در مادر و یا سابقه بیماری مادر زادی قلبی در افراد درجه اول (پدر مادر ،خواهر ، برادر )و یا در حاملگی قبلی

۲.عفونت سرخجه مادر و یا عفونت داخل رحمی (اریون ،سرخجه و….)

۳.مصرف الکل ویا اعتیاد در مادر

۴.مصر ف داروهای متادون ،ایزوترتینوئین ،تری متادون ،وارفارین وداروهای ضد تشنج در مادر

۵- دیابت مادر یا دیابت حاملگی ،فنیل کتون اوریا ،بیماری بافت همبند ویا خود ایمنی(مثل لوپوس)

۶-سن بالای مادر (بیش از ۳۵ سال)
ویاسابقه بیماری قلبی غیر مادرزادی در مادر
۷- بیماری ژنتیکی ، کروموزومی و یا سندرم در خانواده ویا در جنین

۸-حاملگی دو وچند قلویی

۹- وجود اختلال در ساختمان و یا ضربان قلب جنین در طی سونوگرافی

۱۰- غیر طبیعی بودن ازمایش های غربالگری (AFP,PAPP,HCG,UE3

۱۱- گزارش سونوگرافی نشان دهنده اختلال ساختمانی گوارش ،کلیوی ،تناسلی، استخوان‌ها ،رگ ها ،دیواره شکم ،مغز و ستون فقرات جنین باشد

۱۲-افزایش و یا کاهش مایع اطراف جنین ،هیدروپس فتالیس(ورم جنین)
۱۳- حاملگی مصنوعی یا آزمایشگاهی

۱۴ -افزایش ضخامت NT
۱۵-گزارش سونو گرافی نشان دهنده وجود نقطه های اکوژن داخل قلبی باشد

  • اصغر زین العابدینی
  • ۰
  • ۰

اکوکاردیوگرافی داپلر

اکو کاردیوگرافی یا سونوگرافی داپلر چیست ؟

فرض کنید زیر گنبدی ایستاده اید وقتی فریاد میزنید صدای شما به زیر گنبد برخورد کرده وبازگشت میکند وشما مجددا صدای خود را میشنوید ولی این صدای برگشتی ،بر اساس موقعیت و زاویه قرارگیری شما ، با صدای اصلی شما متفاوت است اساس کار دستگاههای اکو و یا سونوگرافی همینگونه است یعنی این دستگاهها امواج صوتی را بطرف رگ یا حفره قلبی ارسال میکند حرکت گلبول‌های خونی در رگ‌های فرد، سرعت برگشت امواج را تغییر می‌دهد و بر اساس بازگشت امواج فراصوت، دستگاه پردازشگر تصاویری را بر روی مانیتور ایجاد می‌کند که نشان دهنده جریان خون در فرد می ‌باشدو برای مثال وقتی رگی دچار تنگی باشد سرعت جریان خون در آن متفاوت با رگ سالم است
لذا تصویر برداری داپلر روشی برای :

۱)باز بودن مسیر جریان خون
۲))سرعت جریان خون
۳)))فشار جریان خون

میباشد ودر تشخیص مشکلات زیر کمک می‌کند:

  •  وجود لخته در قلب یا عروق خون
  • واریس یا نارسایی‌های وریدی
  •  نقص دریچه قلب و بیماری‌های مادرزادی قلبی
  • انسداد شریانها یا وریدها
  • کاهش گردن خون دست یا پاها (بیماری عروق محیطی)
  •  اتساع یا گشادی عروق (آنوریسم)
  • تنگی یا باریک شدن عروق مانند آنچه ممکن است در عروق گردن ایجاد شود (تنگی شریان کارونید)

 

 

 

سوالات مهم سونوگرافی داپلر

سونوگرافی داپلر رحم؟

سونوگرافی داپلر رحم برای بررسی

۱)باز بودن مسیر جریان خون
۲))سرعت جریان خون
۳)))فشار جریان خون
رحم انجام میشود

ضرورت سونوگرافی داپلر در بارداری؟

درطی بارداری جهت انسداد شریانها یا وریدهای رحمی ویا جنین انجام میشود

 

سونوگرافی داپلر عروق پا؟

جهت بررسی وجود لخته در عروق خونی .واریس یا نارسایی‌های وریدی وانسداد عروق پا انجام میشود

 

 

خطرات سونوگرافی داپلر در بارداری؟

برای سونوگرافی داپلر در طی حاملگی تاکنون خطر خاصی دیده نشده است ولی توصیه میشود زمان آن کوتاه باشد

 

سونوگرافی داپلر برای چسبندگی جفت؟

این سوال مربوط به متخصص زنان است

 

 

سونوگرافی داپلر در بارداری چگونه انجام میشود

دستگاه سونوگرافی امواج صوتی را بطرف رگ یا حفره قلبی ارسال میکند حرکت گلبول‌های خونی در رگ‌های فرد، سرعت برگشت امواج را تغییر می‌دهد و بر اساس بازگشت امواج فراصوت، دستگاه پردازشگر تصاویری را بر روی مانیتور ایجاد می‌کند که نشان دهنده جریان خون در فرد می ‌باشدوبرای مثال وقتی رگی دچار تنگی باشد سرعت جریان خون در آن متفاوت با رگ سالم است

  • اصغر زین العابدینی
  • ۰
  • ۰

دیجیتال مارکتینگ چیست

دیجیتال مارکتینگ چیستReviewed by سئو نابonJul 18Rating: 4.5آموزش دیجیتال مارکتینگآموزش دیجیتال مارکتینگ به صورت کلی و اصولی برای اطلاعات بیشتر می توانید این پست آموزشی را مطالعه کنید

دیجیتال مارکتینگ شامل تمام تلاش ها برای بازاریابی می باشد این تلاش ها می تواند با استفاده از ابزارهای اینترنتی و دستگاه های الکترونیکی صورت گیرد.شرکت ها با استفاده از کانال های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت های خود برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده  استفاده می کنند

دیجیتال مارکتینگ چیست

 

من معتقد هستم با اینکه اینترنت فراگیر شده است اما تعداد افرادی که از اینترنت استفاده  می کنند روز به  روز در حال گسترش می باشد

طبق تحقیقات Pew استفاده از اینترنت در بین بزرگسالان طی سه  سال گذشته ۵ درصد افزایش داده است اما  به این میزان تغییر در خرید مردم از این طریق افزوده نشده است

 

بازاریابان همیشه سعی بر این دارند در زمان مناسب و در جای مناسب با  مشتریان در تعامل باشند این  به این معنی می باشد شما  باید از یکسری از تبلیغات که می تواند مناسب برای هر زمان و هر مکان می باشد استفاده کنید

بازاریابی دیجیتالی با دیجیتال مارکتینگ می تواند یک روش مناسب برای ایجاد تعامل با مشتری در هر زمان و در مکان  باشد

 

 

بازاریابی دیجیتالی چیست

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

دیجیتال مارکتینگ عبارت است از استفاده از کانال ها و همچنین استفاده از ابزارهای دیجیتال  برای ارتباط با مشتری ها البته منظور ، کانال ها و ابزار دیجیتالی می باشد که افراد بیشترین زمان خود را در انجا صرف می کنند. ابزارهای  از جمله وب سایت های ، ایمیل مارکتینگ ، بروشورهای آنلاین و طیف وسیعی از ابزار های دیگر که زیر چتر دیجیتال مارکتینگ می باشند

 

 

 

تکنیک های دیجیتال مارکتینگ

یک  بازاریاب دیجیتال مارکتینگ به دنیال  این  می باشد که  با استفاده از آخرین و به روزترین روش های بازاریابی دیجیتالی به  اهداف خود دست  یاید مثلا در ایجاد یک  وب سایت تخصصی در مورد یک موضوع  مشخص بازاریاب می کوشد با ایجاد یکسری از مقالات در مورد یک موضوع  مشخص یک کتاب الکترونیکی برای خود ایجاد کند که  بتوانید با مشتریان و افراد مورد نظر خود  در تعامل باشد

 

 

آموزش دیجیتال مارکتینگ

روش های مختلف برای دیجیتال مارکتینگ

روش های مختلفی برای انجام دیجیتال مارکتینک موجود می باشد البته روش های جدیدی نیز به  این روش ها اضافه می شود اگر قصد ایجاد یک کانال بازاریابی دیجیتالی را دارید حتما در مورد روش های جدید و نوین دیجیتال مارکتینگتحقیقاتی را انجام دهید چرا که در صورتی که  روش های که برای دیجیتال مارکتینک استفاده می کنید به  درستی تشخص داده  نشود می توانید در زمان و هزینه  شما تاثیر گذار باشد

 

بهینه سازی موتورهای جستجوگر یا سئو سایت

به  کلیه  فاکتورهایی که در وب سایت ها  رعایت می شود تا  وب سایت شما  بتواند رتبه های برتر را از آن خود کنید آموزش سئو سایت زیادی در داخل  اینترنت موجود می باشد شما می توانید با  یک جستجوی ساده به  کلی از منابعآموزش سئو دسترسی پیدا کنید اما  بهتر است بدانید این  روش دیجیتال مارکتینگ کمی نیاز به تخصص و تجربه دارد چرا  که اگر به درستی انجام نگیرد می تواند نتیجه عکسی را روی وب سایت  شما  بگذارد که  در نهایت آن حذف سایت از نتایج می باشد

سئو سایت چیست

 

ایجاد محتوا

محتوا یکی از بهترین ابزارهای برای معرفی کسب و کار به  حساب آورده می شوند در صورتی که  بتوانید یک محتوا خوب ایجاد کنید قطعا می توانید به  نتایج بسیار خوبی نیز دست یابید محتوا ایجاد شده  می تواند در دیجیتال مارکتینگ نیز تاثیر بسزایی داشته  باشد شما  می توانید محتوای ایجاد شده  را در

وب سایت ها

وبلاگ ها

بروشورهای آنلاین

اینفوگراف ها

و…

به اشتراک بگذارید

نکات مهم در ایجاد محتوا

 

 

 

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی بسیار مهم برای به اشتراک گذاری محتویات ، افزایش بازدید وب سایت، معرفی برند می باشد شما می توانید از کانال های مختلفی از جمله

Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram
Snapchat
Pinterest
Google+

برای سوشیال مارکتینگ یا بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده نمایید

سوشیال مارکتینگ چیست

 

 

پرداخت برای هر کلیک (PPC)

PPC  یا تبلیغات کلیکی یگی دیگر از روش های می باشند که موجب انتقال ترافیک به وب سایت شما می باشند این نوع روش به  این صورت می باشد که  تبلیغات شما در وب سایت های سایر ناشر ها قرار می گیرد و به ازای هر بار کلیک روی آن تبلیغ هزینه ای برای شما در نظر گرفته خواهد شد از نمونه های بسیار رایج در این نمونه از تبلیغاتی دیجیتالی می توان به تبلیغات گوگل اشاره کرد.

تبلیغات کلیکی چیست

از مهمترین کانال های PPC می توان به :

تبیلغات گوگل

تویت های تبلیغاتی توییتر

پیام های حمایت شده در لینکدین

تبلیغات پرداخت شده در فیس بوک

اشاره کرد.

 

 

 

بازاریابی وابسته

این یک نوع تبلیغات مبتنی بر عملکرد است که در آن شما برای تبلیغ محصولات یا خدمات دیگران در وب سایت خود کمیسیون دریافت می کنید.

 

 

اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی به نرم افزاری اشاره دارد که به منظور بهینه سازی عملیات بازاریابی پایه شما به کار می رود. بسیاری از مراکز بازاریابی می توانند وظایف تکراری خود را به صورت خودکار انجام دهند، مثلا:

خبرنامه های ایمیل
برنامه زمانبندی رسانه های اجتماعی
به روز رسانی لیست تماس
ردیابی و گزارش کمپین

 

 

بازاریابی ایمیلی

شرکت ها از بازاریابی ایمیل به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کنند. ایمیل ها اغلب برای تبلیغ محتوا، تخفیف ها و رویدادها، و همچنین به منظور هدایت افراد به وب سایت کسب و کار استفاده می شوند. انواع ایمیلهایی که ممکن است در یک کمپین بازاریابی ایمیل ارسال کنید عبارتند از:

خبرنامه عضویت در وبلاگ
ایمیل های پیگیری به بازدید کنندگان وب سایت هایی که چیزی را دانلود کرده اند.
ایمیل های مورد علاقه مشتری.

 

PR آنلاین

روابط عمومی آنلاین این است که تضمین پوشش آنلاین با نشریات دیجیتالی، وبلاگ ها و سایر وب سایت های مبتنی بر محتوا را تأمین کند. این بسیار شبیه PR سنتی است، اما در فضای آنلاین. کانال هایی که می توانید برای به حداکثر رساندن تلاش های PR خود استفاده کنید عبارتند از:

تماس با خبرنگار از طریق رسانه های اجتماعی.
درج نظرات در وب سایت یا وبلاگ شخصی خود.

 

 

بازاریابی دیجیتالی چیست

آیا دیجیتال مارکتینگ می تواند برای کسب و کار من مفید باشد

بازاریابی دیجیتال می تواند برای هر کسب و کار در هر صنعتی مفید باشد  صرف نظر از آنچه  شرکت شما به فروش می رساند به  یاد داشته  باشید بازاریابی دیجیتالی دارای روش های مختلفی می باشد که هر کدام از این  روش ها می تواند بر هر کسب و کاری مفید باشد لازم است قبل از به کار گیری یک روش برای پیاده سازی دیجیتال مارکتینگ در مورد روش های مختلف آن  تحقیقاتی را انجام دهید تا بتوانید بهترین روش را انتخاب کنید

 

 

مزایای بازاریابی دیجیتال چیست؟

برخلاف بسیاری از روش های بازاریابی آنلاین ، روش های دیجیتال مارکتینگ به  گونه ای می باشد که افراد می توانند نتایج واقعی را در زمان واقعی مشاهده کنند.

 

 

 

آیا من  به بودجه زیادی برای دیجیتال مارکتینگ نیاز دارم؟

در انتخاب روش های دیجیتال مارکتینگ نیاز به بررسی کسب و کار خود دارید برخی از کسب و کارها نیاز به روش های مختلفی برای دیجیتال مارکتینگ دارند و برخی نیاز به  تنها یک روش .همچنین لازم است بدانید که برخی از روش های دیجیتال مارکتینگ نیازمند هزینه های بسیاری می باشند و برخی از روش ها و ابزارها به صورت رایگان می باشند مثلا در برخی از موارد کسب و کار شما تنها با یک ابزار ایجاد محتوا می تواند به هدفش برسد در این صورت نیاز است است تنها چندین ساعت برای ایجاد محتوا وقت بگذارید و نیازی به پرداخت هزینه برای این کار نمی باشد

 

 

چگونه بازاریابی موبایل در استراتژی بازاریابی دیجیتال من قرار می گیرد؟

یکی دیگر از مولفه های کلیدی بازاریابی دیجیتال ، بازاریابی تلفن همراه است در واقع، استفاده از گوشی های هوشمند به طور کلی ۶۹٪ از زمانها را در مقایسه  با سایر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ  در ایالات متحده را به خود اختصاص داده است، در حالی که مصرف رسانه های دیجیتال مبتنی بر دسکتاپ کمتر از نصف است همچنان لازم است بدانید که  ایالات متحده هنوز بزرگترین طرفدار تلفن همراه در مقایسه با سایر کشورها نمی باشد .

 

 

 

تفاوت بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ

 

تفاوت دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی چیست

بسیاری از افراد براین باور هستند که بازاریابی اینترنتی همان دیجیتال مارکتینگ می باشد اما با کمی تحقیق در اسم این دو نوع بازاریابی می توانید به این نتیجه برسید که  این دو روش با هم تفاوت هایی دارند

دیجیتال مارکتینگ : کلیه ابزارهای دیجیتالی است که می تواند به ما برای بازاریابی کمک کنند

بازاریابی اینترنتی : بازاریابی اینترنتی مجموعه از ابزارهای مبتنی بر اینترنت که می تواند به ما برای بازاریابی  کمک کند ( بازاریابی اینترنتی چیست )

 

 به طور کلی می توان گفت که بازاریابی اینترنتی بخشی از دیجیتال مارکتینک می باشد 

 

  • اصغر زین العابدینی
  • ۰
  • ۰

سوشیال مارکتینگ

سوشیال مارکتینگReviewed by آموزش سوشیال مارکتینگonJul 18Rating: 4.5در صورتی که نیاز به انجام سوشیال مارکتنیگ دارید می توانید از این پست آموزشی

سوشیال مدیا مارکتینگ

سوشیال مدیا چیست ؟

منظور از سوشیال مدیا همان شبکه های اجتماعی می باشد که  افراد در آنها عضو می شوند و می تواند با دوستان و سایر افراد در این شبکه ها، رسانه های مختلف از جمله  فیلم  ، تصاویر ، موزیک و… را به  اشتراک بگذارند انواع مختلفی ازسوشیال مدیا ها وجود دارد که هر کدام ممکن است تنها برای یک مورد خاص رسانه  و یا تلفیقی از چندین رسانه مورد استفاده  قرار گیرد مثلا شبکه اجتماعی اینستاگرم که  برای اشتراک تصویر و ویدئو می باشد و شبکه اجتماعی فیسبوک که قادر به  اشتراک گذاری هر چیزی می باشد

 

 

سوشیال مدیا مارکتینگ چیست؟

شبکه های اجتماعی بعد از موتورهای جستجوگر دارای بیشترین منبع ترافیک می باشند و ب همین دلیل می توانند بسیار مفید برای معرف کسب و کار ما باشند  از این رو بسیاری از افراد از این  شبکه های برای معرفی و فروش محصولاتشان استفاده  می کنند به  طور کلی در تعریف سوشیال مدیا مارکتینگ یا  بازاریابی شبکه های اجتماعی می توان گفت : استفاده از شبکه های اجتماعی برای معرفی خدمات و فروش محصولات را سوشیال مدیا مارکتینگ و یا بازاریابی شبکه اجتماعی گویند

 

شما با استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی به راحتی می توانید محصوات و خدمات خود را معرفی کنید البته روش های مختلفی از سوشیال مدیا مارکتینگ وجود دارد که  شما  بسته  به میزان بودجه و همچنین نوع  بازاریابی می توانید از این روش های استفاده  کنید مثلا اینفلوئنسر مارکتینگ

 

 

بازاریابی شبکه های اجتماعی

چگونه می توانیم شوسیال مارکتینگ را راه اندازی کنیم ؟

شاید یکی از آسانترین روش های بازاریابی اینترنتی این  روش باشید شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی زیادی وجود دارد که  شما می توانید با عضویت در آنها و ایجاد فعالیت ، سوشیال مدیا مارکتینگ را راه اندازی کنید اما اینکه  چگونه بتوانید .

اما به طور کلی در هنگام استفاده از شبکه های اجتماعی سعی کنید :

  • حتما از تصاویر و ویدئو هایی استفاده کنید که معرف برند تجاری شما  باشند
  • آدرس وب سایت خود را در داخل آنها قرار دهید
  • در هنگام قرار دادن  محتوا سعی کنیدقسمتی از محتوا را قرار دهید و سپس  لینک وب سایت مربوطه را با عنوان ادامه مطلب قرار دهید تا افراد برای مطالعه بیشتر به  وب سایت شما  مراجعه کنند
  • سعی کنید در چندین شبکه اجتماعی فعالیت کنید
  • و…

 

آیا سوشیال مارکتینگ می تواند در سئو سایت تاثیر گذار باشد

از مهمترین جنبه های استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی می تواند به انتقال ترافیک به وب سایت و همچنین برندیگ اشاره کرد هر دو مورد اشاره شده می تواند در سئو سایت تاثیر گذار باشند اما در کنار این موارد در صورتی که آدرس هر صفحه از وب سایت خود را در داخل شبکه های اجتماعی قرار می دهید می توانید سرعت ایندکس را نیز بالا ببرید تحقیقات نشان داده است وب سایت هایی که آدرس خود را در داخل این شبکه های به اشتراک می گذارند سرعت ایندکس مطالب بیشتری نسبت به  سایر وب سایت های  دارند

 

 

 

مزیت های سوشیال مدیا مارکتینگ

بازاریابی شبکه های اجتماعی دارای مزیت های بسیاری می باشند از مهمترین مزیت های سوشیال مدیا مارکتینگ می توان به

  • بدون هزینه بودن
  • بدون محدودیت جغرافیایی – به عبارت دیگر شما می توانید یک محصول را با استفاده از شبکه های اجتماعی و اینترنت بدون محدودیت جغرافیایی به اشتراک بگذارید
  • ترافیک بسیار زیاد
  • و…

اشاره کرد

 

 

شبکه های اجتماعی مناسب برای بازاریابی شبکه های اجتماعی

  • فیسبوک
  • تویتر
  • لینکدین
  • اینستاگرام
  • پینترست
  • گوگل پلاس

 

 

 

  • اصغر زین العابدینی
  • ۰
  • ۰

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگReviewed by سئو نابonJul 17Rating: 4.5اینفلوئنسر مارکتینگ چیستاینفلوئنسر مارکتینگ چیست و چگونه می تواند در بازاریابی تاثیر گار باشد

اینفلوئنسر چیست ؟

اینفلوئنسر یا influencer یک مفهوم جدید در بازاریابی اینترنتی می باشند که با رشد شبکه های اجتماعی به وجود آمده اند شبکه های اجتماعی همانگونه که در پست های قبلی اشاره شده بعد از موتورهای جستجوگر دارای دومین جایگاه از لحاظ بازدید به حساب آورده می شوند

هر فردی حداقل در یک یا دو  یا چند شبکه اجتماعی فعالیت دارد شبکه های اجتماعی یک بستر می باشد که افراد دائما در حال ایجاد محتوا و به اشتراک گذاری رسانه های (فیلم ، تصویر،آهنگ و…) می باشند بی شک هر فردی که وارد این شبکه های می شود دارای یک ویزگی اخلاقی می باشد که این ویژگی اخلاقی قطعا تاثیر بسیاری در روند انتخاب فرد برای انتخاب موضوعات و دنبال کردن افراد معروف و یا شبکه های معروف دارد مثلا یک فرد به ورزش علاقه دارد سعی می کند شبکه ها و افراد معرف در زمینه ورزشی را فالو کند
یا یک فرد به آشپزی علاقه دارد سعی می کند آشپزهای معرف و شبکه های که در این زمینه فعالیت دارند را فالو و مطالبشان را دنیال کنند
در واقع به افراد شاخصی که دارای طرفداران زیاد در رسانه های اجتماعی می باشند اینفلوئنسر گفته می شوداینفلوئنسر یک روش مفید برای تبلیغات می باشند این روش به اینفلوئنسر مارکتینگ معروف می باشد که در ادامه با آن آشنا خواهید شد

اینفلوئنسر چیست

 

 

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست

اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی تاثیر گذار استفاده از اینفلوئنسر برای تبلیغات می باشد اینفلوئنسر مارکتینگ بیشتر برای شرکت های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد شرکت ها در استفاده از این روش بازاریابی باید اول اطمینان حاصل کنند که کدام افراد و یا شبکه های می تواند به آنها برای اینفلوئنسر مارکتنگ کمک کننده باشد سپس اقدام به پیاده سازی این روش کنند بسیاری از اینفلوئنسر ممکن است برای کسب و کار شما مفید نباشند و برخی نیز ممکن است بسیار تاثیر گذار باشند البته برخی از اینفلوئنسر به دلیل اینکه دارای معروفیت زیادی می باشند استفاده از آنها برای تبلیغات بسیار تاثیر گذار می باشد

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست

اهداف استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ

افزایش فروش تنها یکی از جنبه های اینفلوئنسر مارکتینگ می باشد هر فرد یا هر شرکت از این نوع از تبلیغات یک هدف را دنبال می کند به همین دلیل سعی می کند با شناخت فرد اینفلوئنسر و اجرای اینفلوئنسر مارکتینگ بیشترین تاثیر را از این روش به دست آورد

معمولا اهداف استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ عبارتند از

  • معرفی یک کالای خاص
  • معرفی یک برند
  • افزایش فالور های
  • و..

 

 

 

شناسایی اینفلوئنسر ها

شناسایی اینفلوئنسر برای پیاده سازی اینفلوئنسر مارکتینگ نیز یکی از دغدقه های هر فرد در این  روش می باشد باید توجه داشته  باشد اگر در یک موضوع  خاص فعالیت می کنید قطعا بهتر می توانید اینفلوئنسر مرتبط با کار خود را پیدا کنید همچنین لازم به ذکر می باشد در برخی از مواد شما می توانید از یک بعد خاص برای پیدا کردن اینفلوئنسرها اسفاده  نمایید مانند سلبریتی ها( افراد معروف در سیاست، اقتصاد، علم و فرهنگ، سینما، موسیقی، ورزش، مدلینگ)

همچنین یکی دیگر از روش های برای پیدا کردن اینفلوئنسر ها برای پیاده سازی اینفلوئنسر مارکتینگ پیدا کردن آزانس های تبلیغاتی می باشد که از این  روش برای تبلیغات استفاده  می کنند.

 

 

 

تعرفه اینفلوئنسر مارکتینگ

در هر روش بازاریابی قطعا هزینه ها می تواند نقش بسیار مهمی در انتخاب روش ها و میزان  استفاده از آنها داشته  باشد در اینفلوئنسر مارکتینگ نیز شما بسته  به میزان بودجه خود باید منابع  را  شناسایی و مورد استفاد ه قرار دهید در یک اینفلوئنسر مارکتینگ دو جزء وجود دارد

هزینه اینفلوئنسر : منظور هزینه ای می باشد که  به  فرد اینفلوئنسر یا فرد معروف داده  می شود تا تبلیغات  شما  را در پیج خود قرار دهد

سود حاصل از اینفلوئنسر مارکتینگ : در صورتی که این  روش برای شما  باعث کسب درآمد و یا باعث ایجاد رضایت شود قطعا ترجیه می دهید از سایر اینفلوئنسر نیز استفاده نمایید

 

 

معیار انتخاب اینفلوئنسر برای اینفلوئنسر مارکتینگ

  1. تعداد فالور های
  2. دارای محتویات تخصصی بودن
  3. میزان فعالیت اینفلوئنسر
  4. افراد معروف

 

 

اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران

اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران یک پدید جدیدیی از تبلیغات می باشد البته  لازم به ذکر می باشد در کل این روش دارای عمر بسیار طولانی نمی باشد اما در ایران  این نمونه از تبلیغات دارای عمر کمی می باشد اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران با توجه  به اینکه دارای عمر کمی نیز می باشد اما دارای طرفداران بسیاری می باشد و افراد سعی می کنند از این  روش برای اهداف بازاریابی خود استفاده نمایند.

 

  • اصغر زین العابدینی
  • ۰
  • ۰

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگلReviewed by سئو نابonJul 16Rating: 4.5تبلیغات گوگل ، گوگل ادوردزدر صورتی که نیاز به خرید گوگل ادوردز دارید می توانید با سئوناب به عنوان یکی از مجریان در تماس باشید

تبلیغات گوگل چیست

تبلیغات گوگل یا Google AdWords یا گوگل ادوردز به عنوان اصلی ترین و پر درآمد ترین منبع درآمد گوگل به  حساب آورده می شود تبلیغات گوگل یکی از روش های مفید برای بازاریابی اینترنتی مخصوصا در حوزه برندینگ می باشد اگر شما در ابتدای کار برای ورود به دنیای مجازی هستید قطعا تبلیغات گوگل ادوردز می تواند بسیار مفید برای معرفی خدمات  شما  باشد

گوگل ادوردز

گوگل ادوردز که  به  تبلیغ ppc نیز به  معرف می باشد(به عبارت دیگر یک تبلیغ پرداخت  به ازای هر کلیک می باشد که  به  محض کلیک شدن روی آن  هزینه ای برای شما  ایجاد می شود) هر کلمه کلیدی در نزد گوگل دارای یک ارزش می باشد این ارزش با  توجه  به سختی کلمه کلیدی می باشد که توسط الگوریتم های مختلف جمع آوری و قیمت  گذاری می شود

 

 

آموزش تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل به نحوی می باشد که  به محض کلیک شدن  روی لینک  شما  فعال و هزینه از شما  کم می شود برخی از افراد بر این  تفکر هستند که  با نمایش داده  شدن تبلیغات گوگل هزینه ای از شما  کسر خواهید شما  اما  همانگونه که  بیان  شد این  تبلیغات یک تبلیغات ppc می باشد و زمانی شارژ شما  کم می شود که  روی لینک  مورد نظر شما  کلیک شده  باشد

 

آموزش تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل  معمولا در بالاترین قسمت  نتایج گوگل و در پایین ترین نتایج گوگل و در سمت  راست قرار می گیرند یکی از سوالات  بسیار مهم در مورد تبلیغات گوگل  این  است که  با توجه  به اینکه  تعداد افراد تبلیغ کننده در مورد کلمه  ما  بسیار می باشد چگونه می توانیم در بالاترین نقطه  قرار بگیرد در پاسخ به  این سوال باید عرض کنیم با توجه  به هزینه هایی که  برای شارژ کردن و همچنین مدت زمان استفاد ه از گوگل ادوردز گوگل دارید مکان  شما  توسط گوگل  مدنظر گرفته  شده  و نمایش داده  می شود

 

 

 

تفاوت تبلیغات گوگل و سئو سایت

تبلیغات گوگل و سئو سایت

سئو سایت (سئو سایت چیست) و تبلیغ گوگل دو روش بازاریابی اینترنتی می باشد که دارای استفاده  بسیاری می باشند این دو روش دارای تفاوت های بسیاری بوده و هر فرد قبل از اینکه  بخواهد از این دو استفاد ه کنید باید به روش های استفاده از آنها آگاهی داشته  باشد در برخی از موراد انتخاب روش غلط در بازاریابی می تواند موجب از دست  رفتن هزینه و همچنین وقت  شما  شود در ادامه  با برخی از تفاوت های تبلیغات گوگل و سئو سایت آشنا خواهید شد :

 

  • سئو سایت نیازمند زمان می باشد
  • سئو سایت برای گرفتن رتبه  نیازمند فعالیت هایی می باشد
  • تبلیغات  گوگل بلافاصله  بعد از پرداخت هزینه و مشخص کردن کلمات فعال می شود
  • تبلیغات گوگل  برخلاف  سئو سایت بعد از پایان یافتن شارژ برداشته  می شود در صورتی که  سئو یک فرآیند سئو سپرده گذاری می باشد که در آینده می تواند برای شما بسیار مفید باشد و عمر آن در صورتی که  به درستی انجام گیرد بسیار بیشتر می باشد
  • و…

 

آموزش تبلیغات گوگل

آموزش گوگل ادوردز به  صورت های مختلفی می باشد شما می توانید از فیلم های آموزشی ، فایل های پی دی اف یا  حتی مراجعه کردن به آکادمی آموزش گوگل ادوردز از آموزش هایی که در این  زمینه قرار داده  شده است استفاده  نمایید 

 

چند نکته در آموزش گوگل ادوردز:

  • برای اتصال و استفاده از تبلیغات گوکل نیاز به اکانت جیمیل می باشد
  • تبلیغات گوگل برای دامنه ir به دلیل مسائل تحریمی قابل انجام نمی باشد
  • تبلیغات گوگل  همانند یک سیم کار اعتباری می باشد که  به محض شارژ شدن قابل استفاده  می باشد و در صورتی که  شارژ به  پایان  برسد گوگل ادوردز برداشته  می شود

 

 

خرید اکانت گوگل ادوردز

شما می توانید مستقیم  از گوگل اقدام به خرید اکانت گوگل ادوردز کنید همچنین لازم به ذکر می باشد شما  می توانید به صورت  غیر مستقیم نیز با استفاده از واسطه های و همچنین پارتنرهای گوگل اقدام به  خرید اکانت تبلیغات گوگل  کنید

 

  • اصغر زین العابدینی
  • ۰
  • ۰


بازاریابی اینترنتی چیست

بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین یا بازاریابی دیجیتال یا Internet Marketing یا دیجیتال مارکتینگ یک نوع  از بازاریابی می باشد که توسط اینترنتی انجام می گیرد معمولا ابزار های مختلفی در اینترنت موجود می باشد که می تواند به  شما برای معرفی کالا و خدمات  شما  کمک کننده  باشد بازاریابی اینترنتی معمولا دارای مزیت های زیادی می باشد که  بازاریابی به  روش سنتی از آن محروم می باشد شرکت ها و موسسات بزرگ به این نتیجه رسیده اند که دیجیتال مارکتینگ و استفاده از پل اینترنت می تواند تا حد زیادی به  آنها در پیشبرد آهدافشان کمک کننده  باشد

مهمترین مزیت های بازاریابی اینترنتی

  • کاهش هزینه های
  • از بین بردن محدودیت جغرافیایی
  • روش های مختلف برای انجام  بازاریابی
  • معرفی سریع تر

سایت بازاریابی اینترنتی

انتخاب روش بازاریابی اینترنتی

بسته  به  نوع خدمات  شما می توان روش انتخابی برای بازاریابی اینترنتی نیز تغییر کند شما می توانید از یک روش بازاریابی اینترنتی با تلفیقی از چندین روش بازاریابی اینترنتی برای رسیدن به هدفتا استفاد کنید لازم  به ذکر می باشد انتخاب روش های بازاریابی اینترنتی کمی نیاز به مهارت دارد و انتخاب روش غلط برای این منظور می تواند موجب از بین رفته هزینه و وقت شما  شود پس لازم از قبل از انتخاب روش بازاریابی اینترنتی با آنالیز رقبا بهترین روش را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.  از مهمترین روش های بازاریابی اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد

استراتژی طراحی وب سایت
بهینه سازی برای موتور جستجو (سئو سایت)
تبلیغات آنلاین
پیوند متقابل
بازاریابی ایمیلی
رسانه های اجتماعی
وبلاگ ها
تبلیغات پرداخت برای هر کلیک(تبلیغات گوگل)
بازاریابی مقاله
برنامه های وابسته
ویدئو / پادکست

معرفی برخی از روش های بازاریابی اینترنتی

ایمیل مارکتینک یا email marketing

استفاده از ایمیل  برای ارتباط با مشتری و جذب مشتری  معروف به ایمیل مارکتینگ می باشد دسترسی به بانک ایمیل  بسیار آسان و کم هزینه می باشد البته لازم است بدانید استفاده از هر بانک ایمیلی نمی تواند به شما کمک کننده  باشد شما باید از یک بانک ایمیلی مطمئن و هدف استفاده نمایید تا بتواند کارایی لازم برای ایمیل مارکتینگ را داشته باشد همچنین این روش از بازاریابی اینترنتی نیاز به تخصص خاصی دارد در صورتی که  به درستی استفاده نشود قطعا می تواند نتیجه عکسی را داشته باشد مثلا اگر بیش از حد از این روش برای ارتباط با مشتری استفاده نمایید ممکن است موجب نارضایتی مشتری شود

شبکه های اجتماعی یا رسانه های اجتماعی یا Social media

شبکه های اجتماعی خود یکی از انواع رسانه های آنلاین  به حساب آورده می شود که  این  قابلیت  را به مخاطبان خود می دهند تا با یکدیگر در ارتباط باشند ، رسانه های مختلف را به  اشتراک بگذارند ، در بحث های مختلف شرکت کنند و…. می توان گفت بعد از موتورهای جستجوگر شبکه های اجتماعی آمار بالاترین مخاطب را دارند به  همین دلیل می توان از آنها برای پیشبرد اهداف خود در اینترنت استفاده  کرد بسیاری از افراد از روش به عنوان روش اصلی برای بازاریابی اینترنتی استفاده می کنند از مهمترین شبکه های اجتماعی می توان به موارد زیر اشاره کرد

مهمترین شبکه های اجتماعی

  • Instagram
  • YouTube
  • Facebook
  • LinkedIn
  • و…

بازاریابی مقاله یا Article writing

بازاریابی مقاله  یا ایجاد محتوا نیز یکی دیگر از روش بازاریابی اینترنتی می باشد که می تواند به  شما برای پیشبرد اهدافتان در دنیای مجازی کمک کننده باشد شما می توانید مقاله های ایجاد کنید و در وب سایت های معتبر ، شبکه های اجتماعی و حتی رسانه های چاپی قرار دهید و به معرفی کسب و کار و محصول خود بپردازید.

بازاریابی وابسته یا Affiliate marketing

بازاریابی وابسته یا بازاریابی همکاری یکی دیگر از روش های بازاریابی آنلاین  به حساب آورده می شود که دارای مخاطبان بسیار زیادی می باشد بازاریابی وابسته به  این  صورت می باشد که  شما  با یک شرکت همکاری می کنید تا محصولاتش را به فروش برسانید و پورسانت خود را دریافت کنید این روش تقریبا یک روش بدون ضرر می باشد برای کسب و کار های کوچک بازاریابی وابسته می تواند بسیار مفید باشد

ویدئو مارکت

به شخصه به این روش بازاریابی اینترنتی علاقه شدیدی دارم و مطمئنم هستم اگر به درستی ایجاد شود می تواند تاثیر بسزایی در معرفی کسب و کار شما در اینترنت داشته  باشد شما  با ایجاد یک ویدئو تبلیغاتی می توانید کالا و خدمات خود را معرفی کنید و با اشتراک گذاری آن در رسانه های مختلف از جمله رسانه های اشتراک گذاری فیلم به کسب و کار خود کمک کنید شبکه های مختلفی برای به اشتراک گذاری ویدئو وجود دارد که می تواند به  شما  کمک کننده باشد مانند یوتیوپ ، آپارات

براساس تحقیقات Forrester Research خورده فروشی آنلاین U.S در سال ۲۰۱۷ با استفاده از روش های بازاریابی اینترنتی توانسته است به درآمدی بیش از ۳۷۰ میلیارد دلار دست یابد تمامی شرکت ها چه کوچک چه بزرگ به این نتیجه رسیده اند که  استفاده از بازاریابی اینترنتی می تواند تاثیر بسیار زیادی در معرفی و بهبود کسب و کارشان داشته باشند.

چرا بازاریابی اینترنتی مفید می باشد

براساس تحقیقات Link Humans بیش از ۳ میلیارد نفر به اینترنت دسترسی دارند این حجم دسترسی به اینترنت می تواند یک منبع بسیار غنی برای دسترسی به مشتری باشد شما می توانید به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته به معرفی کسب و کار خود بپردازید اینترنت توانسته است یک پل ارتباطی بسیار راحت بین تولید کننده و مصرف کننده به  وجود آورد

براساس یک تحقیق که در سال ۲۰۱۷ در آمریکای شمالی انجام شد بیش از ۹۰ درصد افراد شرکت کننده بر این که  رسانه های آنلاین در تصمیم گیری آنها تاثیرگذار بوده است رای داده اند همچنین تحقیقات Forrester پیش بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۴۲ درصد فروش فروشگاه ها تحت تاثیر سرچ های وب صورت خواهد گرفت

  • اصغر زین العابدینی
  • ۰
  • ۰

سرعت سایت

سرعت سایت

سرعت سایت یکی از مهمترین فاکتورهای سئو سایت به حساب آورده می شود از این  رو توجه کردن به  این فاکتور بسیار الزامی می باشد البته اگر از دید دیگری به  این موضوع نگاه  کنیم یعنی از دید کاربر باز هم سرعت سایت می تواند مفید باشد چرا که  روی تجربه کاربری تاثیر مستقی می دارد تجربه  نشان داده است وب سایت هایی که  به  آرامی بالا می آیند نمی توانند برای کاربران دوست داشتنی باشند از این رو شما  اگر وب سایتی دارد که سرعت آن پایین می باشد باید با بررسی کردن وب سایت و پیدا کردن نقاط ضعف و رفع کردن آن  سرعت وب سایت خود را بالا ببرید

 

ابزارهای مختلفی برای بالا بردن سرعت وب سایت وجود دارد که در ادامه  با آنها آشنا خواهید شد

 

ابزار رایگان بررسی سعت سایت

Pingdom

پینگدون یک ابزار تست سرعت سایت به  صورت رایگان می باشد که  شما می توانید به  صورت رایگان وب سایت خود را مورد بررسی قرار دهید

 

 

 

تست رایگان سرعت سایت

Pagelocity

یکی دیگر ار وب سایت هایی می باشد که  به  شما این  امکان را می دهد وب سایت خود را  مورد بررسی قرار دهید Pagelocity می باشد شما  علاوه  بر بررسی سرعت سایت خود می توانید بررسی سئو وب سایت خود را از جنبه های دیگر نیز انجام دهید مثلا بررسی تگ های هدر ، بررسی تصاویر ، بررسی لینک ها و…

 

 

بررسی رایگان سرعت سایت از ایران

Nibbler

یکی دیگر از ابزارهای تست رایگان سرعت وب سایت  می باشد این وب سایت  دارای دو نسخه  رایگان و پولی می باشد که در نسخه پولی به  شما امکانات بیشتر را ارائه می دهد.

 

 

GTmetrix

جی تی متریک نرم افزار محبوب برای تست سرعت وب سایت  می باشد شما  می توانید با وارد کردن آدرس وب سایت خود به  صورت  کامل  سرعت آن  را مورد بررسی قرار دهید یکی از نکات بسیار مهم در مورد وب سایت GTmetrix این می باشد که این  وب سایت  قادر است به  صورت آفلاین یعنی با  بارگذاری قالب سرعت آن  را نیز مورد بررسی قرار دهید

 

 

YSlow

یک ابزار رایگان دیگر برای بررسی سایت می باشد این ابزار که دائما نیز در حال بروزرسانی می باشد تا به امروز توانسته است وب سایت را از ۲۳ جنبه مورد بررسی قرار دهید

 

 

mobiReady

mobiReady یک ابزار رایگان برای طراحان ، بازاریابان تلفن همراه  می باشد شما با استفاد از این ابزار می توانیدسرعت وب سایت ، ریسپانسیو بودن وب سایت ، رعابت استاندارد های وب سایت و… را مورد بررسی قرار دهید

 

 

Varvy

مجموعه از قابلیت های برای بررسی سرعت سایت ، ریسپانسیو بودن وب سایت و… می باشد این ابزار در کنار بررسی های انجام شده یکسری از پیشنهادات را نیز برای بهبود سایت به  شما ارائه می دهد.

 

 

Dotcom-Monitor

Dotcom-Monitor یکی از ابزارهای جالب برای بررسی سرعت سایت  می باشد این ابزار به  شما این امکان  را می دهد که در ۲۰ مکان دنیا وب سایت خود را مورد بررسی قرار دهید لازم  به ذکر می باشد بعد از ارائه گزارش شما می توانید گزارش را به  صورت آبشاری دریافت نمایید و به بررسی تخصصی تر این آمار بپردازید

 

 

PageSpeed Insights

PageSpeed Insights  یک  ابزار تست سرعت سایت از آن شرکت گوگل می باشد سرعت وب سایت از دو دید دسکتاپ و حالت موبایل بررسی شده و نمایش داده  می شود این ابزار از ۰تا  صد به شما نمره سرعت می دهد

 

 

WebPagetest

WebPagetest یک ابزار تست سایت می باشد که در حال حاضر توسط شرکت alo پشتیبانی می شود این ابزار در ابتدا توسط گوگل پشتیبانی می شد

 

 

 

  • اصغر زین العابدینی
  • ۰
  • ۰

گوگل وب مستر

گوگل وب مستر

گوگل وب مسترReviewed by سئو نابonJul 8Rating: 4.5آموزش کار با گوگل وبمستر تولز ثبت سایت در گوگل وبمستر ، آموزش کامل کار با گوگل وبمستر تولز

ابزار های مختلفی برای سئو و بهینه سازی سایت  موجود می باشید گه  هر کدام از این  ابزارها به نحوه ی می تواند به شما  در سئو سایت کمک کننده  باشد در ادامه  بحث آموزش سئو و بهینه سازی سایت  قصد داریم در مورد گوگل وب مستر تولز و همچنین نحوه  کار با آن آموزش هایی را به صورت رایگان در اختیار شما  قرار دهیم در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد آموزش گوگل وب مستر تولز می توانید از فرم قرار داده  شده در انتهای این پست آموزشی جهت پرسیدن سوال خود استفاده نمایید

 

گوگل وبمستر چیست

 

 

شما با استفاده از ابزار گوگل وبمستر تولز می توانید

  • آمار وب سایت خود را مشاهده  کنید
  • سایت خود را در گوگل ثبت  نمایید
  • نقشه  سایت را به گوگل معرفی کنید
  • خطاهای موجود در وب سایت خود را مشاهده  کنید
  • وضعیت کراور یا خزیدن وب سایت را بررسی کنید
  • تعداد کلیک های رو کلمات کلیدی خاص را بررسی کنید
  • در صورتی که  وب سایت شما  جریمه  شده  باشد خطای که  باعث جریمه  شدن شده است را مشاهده کنید
  • و….

 

 

 

ثبت سایت در گوگل وبمستر

ثبت سایت در گوگل وبمستر می تواند در روند سرعت ثبت سایت در گوگل  تاثیر گذار باشید ، اگر وب سایت شما نیاز به زمانی زیادی برای پیدا شدن توسط ربات گوگل داشته باشد با استفاده از این  ابزار می توانید این زمان  را به  حداقل کاهش دهید مثلا به یک یا دو روز

حال  سوال  اینجاست برای ثبت سایت در گوگل وبمستر باید چه  اقداماتی را انجام دهیم؟

برای این  منظور شما  باید ابتدا به وبمستر گوگل دسترسی پیدا کنید پس به  لینک زیر مراجعه کنید

https://www.google.com/webmasters/tools/home

بعد از مراجعه  به  لینک  بالا با یک صفحه شبیه  به تصویر زیر روبه  رو می شوید

ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز

برای اینکه  بتوانید وب سایت خود را در گوگل وبمستر ثبت نمایید نیاز به یک اکانت جیمیل دارید اگر اکانت جیمیل دارید دکمه آبی رنگ در سمت  راست  یعنی Sign in را فشار دهید و اطلاعات جیمیل  را وارد کنید تا  گوگل وبمستر باز شود

اضافه کردن سایت در گوگل

 

بعد از ورود به گوگل وبمستر شما می توانید وب سایت خود را ثبت  نمایید برای این منظور دکمه قرمز رنگ ADD A PROPERTY را زده  و وبسایت خود را وارد نمایید

بعد از ثبت سایت خود در گوگل وبمستر باید با استفاده از یکی از دو روش زیر به  گوگل  نشان  دهید که  مالک وب سایت شما  می باشید

 

در ثبت  Recommended method شما می توانید وب سایت خود را با استفاده از یک فایل html  تایید کنید مراحل  ثبت  توسط این  روش در چهار مرحله که در تصویر مشخص شده است نیز بیان  شده است

 

و اما روش دوم یعنی Alternate methods : در این روش کافی است با یکی از روش های که در زیر به آن اشاره  شده وب سایت خود را verifay کنید

 

Add a meta tag to your site’s home page.

ثبت  با استفاده از یک متا تک که  باید به صفحه  خانگی اضافه  شود

 

Sign in to your domain name provider.

با استفاده از Domain name provider می توانید وب سایت خود را ثبت  نمایید

 

 

Use your Google Analytics account.
با استفاده از اکانت گوگل آنالیز وب سایت خود را در گوگل وبمستر ثبت  نمایید
Use your Google Tag Manager account
با استفاده از Tag Manager می توانید وب سایت خود را ثبت نمایید

 

بعد از اینکه  اینکه  وب سایت خود را  در گوگل وبمستر ثبت کردید  چندین منو در سمت  چپ به  صورت زیر مشاهده خواهید کرد که هر کدام از این منو ها دارای یک وظیفه  خاص می باشند

آموزش کار با گوگل وبمستر

 

اگر منو dashboard را انتخاب کنید با  یک صفحه  شبیه  به زیر مواجعه خواهید شد

دوره گوگل وبمستر

 

در قسمت Crawl Errors می توانید خطاهای وب سایت خود که شامل  موارد  DNS Server connectivity،Robots.txt fetch را مشاهده کنید

همچنین در قسمت  Search Analytics می توانید آمار وب سایت خود را به صورت تعدا کلیک مشاهده نمایید

و در قسمت  Sitemaps نیز می توانید وضعیت نقشه های وب سایت را  مشاهده نمایید.

 

 

منو message

در ادامه  بحث آموزش گوگل وب مستر به  منو message می رسیم در این  منو پیام هایی که  گوگل  برای شما در مورد وب سایتتان ارسال  می کنید قرار میگیرند از مهمترین پیام هایی که در این قسمت  وارد می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • پیام  ثبت  شدن وب سایت  شما در گوگل وب مستر
  • خطاهای نقشه  سایت
  • پنالتی یا  جریمه  شدن  وب سایت
  • و…

 

 

 

 

منو search appearance

در منو search appearance شما  میتوانید برخی از اطلاعات نمایشی وب سایت خود را تغییر و یا  بررسی نمایید این  منو دارای زیر منو های زیر می باشد

۱-Structured Data

در این منو می توانید وضعیت Structured Data و همچنین خطاهای موجود در آنها را مشاهده  و در صورت  نیاز تصحیح نمایید

 

Rich Cards-2

در این  قسمت نیز می توانید خطاها Rich Cards را مشاهده  و برطرف نمایید

 

 

Data Highlighter

در این قسمت نیز می توانید Data Highlighter را با توجه  به توضیحاتی که در همین زیر منو قرار داده است برای وب سایت خود ایجاد نمایید لازم به ذکر می باشد ایجاد Data Highlighter توسط وبمستر گوگل تنها با چندین کلیک قابل ایجاد شدن می باشد

 

HTML Improvements

در این  قسمت نیز می توانید موارد html را که در سئو سایت تاثیر گذار می باشد را بررسی کنید و در صورت امکان برای بهبود سئو سایت خود تغییر دهید از جمله مهمترین اقدامات و خطاهایی که در این  قسمت  قابل بررسی می باشند عبارتند از

Meta description

Title tag

 

در صورتی که  در دو مقادیر بالا عبارات تکراری یا کوتاه و یا بلند بودن داشته  باشند گوگل  وبمستر خطاهای را  برای شما  مبنی بر کوتاه  بودن ، تکراری بودن و… نمایش می دهد

 

زیر منو Accelerated Mobile Pages نیز وضعیت صفحات amp  را بررسی و در صورت خطا آن را به شما  برای تصحیح نشان  می دهد

 

 

 

اموزش رایگان وب مستر گوگل

منو Search Traffic

در ادامه  آموزش کامل گوگل وب مستر به بررسی منو پرکاربرد Search Traffic می رسیم این منو دارای زیر منو های زیر می باشید در ادامه به بررسی هر کدام به صورت خلاصه میپردازیم

 

 Search Analytics

در زیر منو  Search Analytics می توانید آمار وب سایتت خود را به همراه  یکسری از کوئری ها مشاهده کنید از جمله این کوئری ها می توان به

نمایش براساس جایگاه

تعداد کلیک

ctr

اشاره  کرد

 

Links to Your Site

در زیر منو  Links to Your Site نیز می توانید به بررسی بک لینک های وب سایت خود یا به  عبارت  دیگر به  بررسی لینک هایی که  به وب سایت  شما  داده  شده  است  بپردازید لازم به  ذکر می باشد این قسمت  از وبمستر بسیار مهم می باشد چرا  که در صورتی که  لینک های اسپم به وب سایت شما  داده شود می توانید در این قسمت  مشاهده  و اقدام به  حذف  آنها کنید

 

Internal Links

در زیر منو Internal Links نیز می توانید لینک های داخلی وب سایت خود را مشاهده کنید

 

Manual Actions

اگر وب سایت شما  به صورت دستی جریمه  شود خطای آن در این  قسمت  قابل مشاهده می باشد به عبارت دیگر برخی از موارد می تواند موجب پنالتی شدن وب سایت شما به صورت Manual Actions شوید از مهمترین اقداماتی که می تواند منجر به این نوع از خطاها شوید می توان به

  • گرفتن بک لینک های انبوه
  • گرفتن پاپ آپ
  • هک شدن وب سایت
  • و…

 

 

International Targeting

در زیر منو  International Targeting نیز می توانید نوع  زبان به همراه منطقه  کاری خود را وارد نمایید توجه  داشته  باشید که  این مورد یعنی انتخاب منطقه  کاری میتواند در سئو سایت تاثیر گذار باشد و مختص به  دامنه ای سطح  بالا مانند (com, net, co, …)می باشد

با کلیک روی این زیر منو دو تب قابل مشاهده می باشد

Language : برای وارد کردن نوع  زبان

Country : کشور محل فعالیت  که در سئو محلی مورد استفاده قرار می گیرد

 

 

 

Mobile Usability

اما زیر منو آخر در این منو Mobile Usability می باشد که  به  بررسی موبایل فرندلی بودن وب سایت می پردازد در این قسمت  اگر وب سایت شما از لحاظ فونت بسیار کوچک باشد ، و اجزاء آن قابل کلیک در موبایل نباشد و … به  شما خطاهایی را نمایش خواهد داد که  شما  برای بهتر نمایش داده  شدن در موبایل باید اقدام به  بررسی و رفع این خطاها کنید

 

 

 

منو Google Index

منو Google Index در گوگل وبمستر نیز بیشتر برای بررسی وضعیت ایندکس مطالب مورد استفاده  قرار میگیرد این منو نیز مانند سایر منو های دیگر خود دارای زیر منوهایی می باشد که در ادامه در مورد آنها توضیحاتی را بیان خواهیم کرد

 

زیر منو  Index Status

در این زیر منو تعداد کل ایندکس های وب سایت شما قابل مشاهده  می باشد

 

زیر منو Blocked Resources

در زیر منو Blocked Resources نیز در صورتی که منابعی از وب سایت شما بلاک شده  باشد با نمایش یک پیغام آن را به اطلاع شما  می رساند

 

زیر منو Remove URLs

این زیر منو نیز برای حذف  و مخفی کردن یک url  به صورت موقت مورد استفاده  قرار می گیرد

 

 

 

 

 

منو Crawl

این منو نیز دارای زیر منو های زیر می باشد

 

زیر منو Crawl Errors

در صورتی که  خطاهایی برای ایندکس وب سایت وجود داشته باشد در این قسمت  نمایش داده ع می شود معمولا خطاهایی که در این  قسمت می باشد در سه دسته Robots.txt fetch و Server connectivityو DNS قرار می گیرند

 

زیر منو Crawl Stats

زیر منو Crawl Stats نیز برای بررسی وضعیت ایندکس مطالب سایت مورد استفاده قرار میگیرد این منو وضعیت ایندکس را در سه حالت High-  Average – Low  نمایش می دهد

 

زیر منو Fetch as Google

با استفاده از زیر منو Fetch as Google و قرار دادن لینک های وب سایت یا صفحه مورد نظر  می توانید سرعت ایندکس مطالب را بالا ببرید

 

زیر منو robots.txt Tester

در این زیر منو نیز می توانید خطاهای موجود در فایل robots.txt وب سایتتان را مشاهده کنید و برطرف نمایید

 

زیر منو  Sitemaps

در انتهای آموزش گوگل وبمستر نیز زیر منو Sitemaps وجود دارد  زیر منو Sitemaps نیز می توانید نقشه های سایت را برای وب سایت خود معرفی کنید و همچنین می توانید خطاها موجود در Sitemaps را مشاهده و رفع نمایید

  • اصغر زین العابدینی
  • ۰
  • ۰

متخصص تغذیه کیست

متخصص تغذیه  فردی است  اشنا به  علم تغدیه  که می تواند به  شما در مورد تغذیه  کمک کند آگر نیازمند رژیم غذایی هستید ، به

  طور تصادفی کاهش وزن دارید و... باید یه  یک پزشک متخصص تغذیه مراجعه کنید .

 

بهتر است بدانید که  تغذیه بسیار مهم در حالات روحی و راونی شما نیز می باشد تحقیقات نشان داده است افرادی که دارای تغذیه مناسب نمی باشند و از رژیم های غذایی نامناسب استفاده  کرده اند دچار حالت های روحی و روانی ناخوشایندی شده اند که  این  نوع از حالات نیازمند مراجعه به  یک متخصص تغذیه می باشد

 

متخصص تغذیه از ارزش های غذایی با خبر است او می داند که هر موارد غذایی دارای چه املاح و موادی هستند که می تواند به  بدن شما صدمه  بزنند با برعکس به  سلامتی شما کمک کند یک متخصص تغذیه همچنین نشخیص می دهد چه نوع غذاهایی می توان به  شما برای به دست آوردن تندرستی کمک کننده باشد

 

شما می تواند هر ساله  یبار به یک پزشک تغذیه  مراجعه کنید و معاینه های مورد نظر را انجام دهید این  برای یک فرد سالم نیز مفید می باشد البته اگر به  هر دلیل با یک مشکل بر خوردید که  تشخیص شما روی تغذیه  می باشد قطعا باید همان موقعه اقدام به رفتن پیش یک متخصص تغذیه  کنید متغذیه  تغذیه  در صورتی که مشکل پیش آماده از تغذیه  باشد قطعا به شما  مشاوره هایی را ارائه می دهد در غیر این صورت شما را برای بهبود وضعیت  به  یک پزشک دیگر از لیست پزشکان راهنمایی می کند

 

در چه مواقعی باید به  یک متخصص تغذیه مراجعه کنید

اگر بعد از خوردن تغذیه دچار معده درد شدید

اگر بعد از خوردن تغذیه دچار سوزش معده شدید

اگر بعد از خودرن تغذیه  حالت تهوع داشتید

اگر روز به روز لاغر می شوید

اگر می خواهید رژیم غذایی بگیرد

و.....

 

بانک اطلاعاتی متخصص تغذیه

شما از روش های مختلفی می توانید به متخصص تغذیه  دسترسی پیدا کنید یکی از روش های معمول برای پیدا کردن متخصص تغذیه  این است  که از سایر افرادی که قبلا سابقه رجوع  به متخصص تغذیه  داشته اند سوالا بپرسید و در صورتی که از متخصص تغذیه  راضی بود می توانید به  پزشک مربوطه مراجعه کنید اما  یکی دیگر از روش های پیدا کردن  پزشک متخصص تغذیه  جستجوی اینترنتی می باشد

جستجوی اینترنتی متخصص تغذیه  با تنها چند دقیقه  و قت گذاشتن و سرچ کردن پزشک متخصص تغذیه در اینترنت قابل انجام می باشد

 

  ثبت  اطلاعات متخصص تغذیه

اگر یک متخصص تغذیه می باشید می توانید با تنها چند دقیقه وقت گذاشتن و طی کردن تنها  دو مرحله اطلاعات خود را ثبت نمایید و از این رو نیز به  بهبود کسب و کار خود بپردازید

  • اصغر زین العابدینی